ניהול מועדון לקוחות למסעדות – מי עושה זאת?

Date

מועדוני לקוחות הם חלק משיטת שיווק שצוברת תאוצה בשנים האחרונות, תוך שבאמצעות מועדוני לקוחות ניתן ליהנות מיותר לקוחות חוזרים, מיותר לקוחות מרוצים, וכאלה שמבצעים יותר רכישות בבית העסק.

באמצעות מועדוני לקוחות יכולות כיום גם מסעדות להציע ללקוחת שלו הטבות, הנחות, מתנות, ארוחות מפנקות במחירים אטרקטיביים ויחס מועדף ללקוחות, כאשר מי שיש לו מועדון לקוחות מקבל ערוץ פתוח עם הלקוח להעברת מסרים והפיכת הלקוח לחלק ממשפחת העסק.

כיום ישנן מגוון חברות המנהלות מועדוני לקוחות, כאשר חברות אלא מטרתן לנהל את מועדון הלקוחות של כל מסעדה בצורה מקצועיות, ולקחת את המושכות ליידים בכל הנוגע לתהליכי השיווק מול הלקוח. חברות לניהול מועדוני לקוחות פועלות גם כאשר בעל העסק זקוק להן כדי למנף את העסק, וגם במידה והוא אינו יכול להקדיש זמן לשיווק העסק.

ניהול מועדון לקוחות למסעדות

אז מי מבצע את תהליכי הניהול והשיווק של מועדון הלקוחות?

את כל תהליך השיווק ויצירת הקשרים הנכונים מול הלקוח מבצעות חברות המתמחות בניהול של מועדוני לקוחות. חברות אלה דואגות לכל הדרוש לניהול מועדון הלקוחות, החל מהקמת המועדון, בחירת אסטרטגיה שיווקית למועדון הלקוחות, בחירת קונספט ומתן שלל שירותים בניהול מועדון הלקוחות.

אז מהן השירותים שהחברות לניהול מועדון לקוחות למסעדות מאפשרות?

חברות המנהלות מועדוני לקוחות למסעדות מאפשרות מגוון שירותים, ביניהם:

הקניית מערכת להפצת מסרים במדיות השונות שכוללות שיווק באמצעות מסרים קוליים או באמצעות הודעות סמס ללקוחות.

עוד מספקות הלקוחות שירותי שליחת סמס המלווים בתמונות – מה שמאפשר להפיץ תמונות של המסעדה, של מנות מובחרות, חומרי גלם טריים, ואף סרטונים שיווקיים אודות המסעדה.

מערכת דיוור אלקטרונית הינה אמצעי נוסף שמשתמשות בו חברות לניהול מועדון לקוחות. באמצעות מערכת דיוור נכונה וטובה ניתן לשלוח ללקוחות הודעות על הטבות, הנחות, מבצעים ארוחות מיוחדות, אירועים שעתידים להתקיים במסעדה ועוד.

מועדוני לקוחות מסייעים בנוסף גם בסקרי חוות דעת ובכך למידת רצונות הלקוחות ושיפור השירות.

אז אם אתם רוצים שהמסעדה שלכם תתפוס תאוצה – זה הזמן להשתמש בשירותים של ניהול מועדון לקוחות לניהול ושיווק המסעדה שלכם.

More
articles