טיפים של ערן פולק בנושא הרזיה ותזונה בריאה

Date

יש הרבה מאוד מיתוסים וטעויות בנושא הרזיה וגם בנושא התזונה הבריאה. כל כך הרבה מידע מסתובב ברשת ואין פלא שרבים מוצאים את עצמם מבולבלים. ביקשנו את ערן פולק, הידוע בעומק ידיעותיו וברצינות שבה הוא בוחן כל דבר, לברור עבורנו טיפים טובים באמת – בנושא הרזיה ותזונה בריאה. אתם מוזמנים לקחת כל זאת לתשומת לבכם.

טיפים להרזיה ותזונה בריאה

הארוחה הכי חשובה שלכם

אל תדלגו על ארוחת הבוקר, זה בדיוק מה שממליץ לנו יזם הנדל"ן המצליח ערן פולק. זהו אחד הטיפים הוותיקים והבאמת טובים שעדיין, הרבה מאוד אנשים שוכחים. אין ספק כי זו הארוחה הכי חשובה של היום וזה מה שמעניק לנו את האנרגיה והכוח להתחיל את היום ברגל ימין. זה בדוק מבחינה מחקרית – אנשים שמקפידים לאכול בכל יום ארוחת בוקר מסודרת צורכים פחות קלוריות מיותרות לאורך היום. מי שמקפיד על ארוחת בוקר הינו בעל סיכויים טובים יותר לשמור על משקל תקין.

במקום להיות רעבים

בבית, יחסית קל לנו לשלוט בעצמנו, במיוחד אם יש לנו הרגלים טובים. הדבר הרבה יותר קשה כאשר אנחנו יוצאים מהבית. אם אנחנו בדרך לסידורים, בדרך לפגישה או אפילו יוצאים לקניות, קל להתפתות ולאכול בדרך חטיפים ונשנושים לא בריאים. במקום להרגיש רעב ולסבול, השתדלו תמיד לאכול משהו קל לפני שאתם יוצאים לדרך. חטיף בריאות, פרי, מעדן חלב. ואל תשכחו שתמיד יהיה לכם בתיק חטיף בריא לשעת חירום.

אכלו ירקות ופירות מגוונים

תזונה שכוללת הרבה ירקות ופירות זו תזונה יותר בריאה. מחקרים מראים כי אנשים שצורכים בקביעות ירקות ופירות במינון הנכון חולים פחות. הגוף צריך את זה ומערכת החיסון צריכה את זה. צריכת ירקות ופירות טובה מאוד ללב, להפחתת יתר לחץ דם, למניעת סרטן. בתזונה שכזאת יש הרבה וויטמינים חיוניים, מינרלים וחומרים נוגדי חמצון. בנוסף, הסיבים שבפירות וירקות עוזרים להפחית את תחושת הרעב. רק יש לזכור שלא להפריז בצריכת פירות מתוקים בשל תכולת הסוכר. שתי מנות פרי ושלוש מנות ירק ביום בהחלט מספקים. וחשוב לגוון, כלל שיעזור בכך זה לשים לב לצבעים. פירות וירקות בצבעים שונים מכילים סוגים שונים של ויטמינים ויתר דברים טובים.

ירידה במשקל – בנחת

כל אותן דיאטות כאסח שמבטיחות ירידה מהירה במשקל מסתירות את הסיכונים והחסרונות. לא רק שירידה מהירה במשקל מבוססת בדרך כלל על ירידה בנפח הנוזלים בגוף (כלומר, התייבשות) אלא שגם התוצאה אף פעם לא מחזיקה מעמד. מה שיורד מהר עולה בחזרה מהר. ולכן, זכרו את הטיפ החשוב – ירידה נכונה במשקל מתבצעת בנחת. היכנסו לקצב של הורדת של קילו עד שניים בחודש. כך אפשר להתמיד בדיאטה מבלי להזיק לגוף והירידה היא אמיתית. כדאי לדעת שאי אפשר לרמות את הגוף. אם מנסים לקצץ יותר מדי בצריכת הקלוריות הגוף לא יוותר. הוא יפחית את קצב חילוף החומרים משום שהאבולוציה לימדה את גוף האדם להתמודד בצורה כזאת עם תקופות של רעב ומחסור במזון.

שתייה מתוקה – לא תודה

קל מאוד להאשים את האוכל שאנו אוכלים בכך שאנו משמינים. אבל אסור לשכוח שגם משקאות מתוקים כוללים מנה נכבדה של קלוריות מיותרות. השתדלו להמתיק פחות את השתייה החמה, נסו להפחית במשקאות המתוקים (וכן, גם משקאות דיאט אינם מוסיפים בריאות). חוץ מזה, אל תרבו בשתיית אלכוהול. באלכוהול יש שפע של קלוריות.

ארוחות קטנות, יותר כדאי

במקום להעמיס על הגוף בארוחות גדולות, ממליץ ערן פולק, נסו לפזר את הארוחות לאורך היום. אכלו פחות בכל ארוחה וכך לא תחושו רעב.

More
articles