כמה מזונות על ששווה להכיר

Date

בשנים האחרונות חלה התעניינות חזקה במזונות טבעיים ומזונות על – מזונות בעלי ריכוז גבוה של ויטמינים, מינרלים ו/או רכיבים תזונתיים המועילים לבריאות. כל זה נכון בעיקר על רקע העלייה בבעיות בריאות כגון סוכרת, השמנת יתר ולחץ דם גבוה. כמו כן, טרנד הטבעונות של השנים האחרונות מעלה לכותרות בין היתר גם את נושא מזונות אלו.

גוג'י ברי

עמוס בחומרים מזינים וכתום-אדום בצבע. מקור הפרי הוא בסין – הסינים מאמינים כי פרי יוצא דופן זה יכול להאריך את חייך. בין היתרונות הבולטים של גוג'י ברי:

  • שיפור תפקוד מערכת החיסון
  • שיפור הראייה
  • אריכות ימים
  • מאט תהליכי הזדקנות
  • ייצור מוגבר של HGH

מאקה

מאקה גדלה בהרי האנדים של דרום אמריקה כבר יותר מ -2,000 שנה. ניתן לבשל אותה, לצרוך אותה כאבקה או בצורה מיובשת. מחקרים הראו שמאקה מסייעת להגברת פוריות בבעלי חיים. מאקה ידועה בתכונותיה המשפרות את הכוח, סיבולת, ואת החשק מיני.

בנוסף המאקה מסייעת בהעלאת חמצן בדם והפחתת רמות לחץ. ניתן להפחית בעיות בבלוטת התריס על ידי הצריכה קבועה של מאקה. ניתן לצרוך מאקה פשוט על ידי הוספת האבקה למשקאות או שייקים שונים

ספירולינה

ספירולינה היא אצה כחולה-ירוקה הגדלים באגמי מים מתוקים, נהרות, ונחלים. זהו מקור מזון בסיסי לכל בעלי החיים הימיים. ספירולינה מכילה כמות עצומה של חומרים מזינים, חלבונים, ויטמינים, ונוגדי חמצון. ספירולינה מומלץ לצרוך בצורה הגומלית שלה, ולא מבושלת. מידע נוסף על הספירולינה באתר טבע בריא

More
articles