כל הסיבות לאכול סושי

Date

סושי

מה כל כך מיוחד בסושי? ומה גורם למאכל היפני להיכנס ללב ליבו של הציבור הישראלי? כמעט בכל מקום מרכזי , קניון או מרכז קניות בערים שונות בארץ יש מסעדה, דוכן מזון של סושי. נכון שהישראלי הממוצע אוהב לנסות דברים חדשים וכאשר מדובר באוכל אז למה לא? אבל הסושי כאן כדי להישאר .

הפתרון מהיר לארוחה טובה

קצב החיים המהיר שלנו מכתיב לנו אורח חיים מסוים, צריך לעמוד בלוחות זמנים לסיים משימות וגם להשאיר זמן למשפחה ולחברים שלנו. ופה נכנס נושא האוכל , איפה מוצאים זמן בין כל הטירוף המהיר לאכול כמו שצריך ? אבל זה לא הכל צריך זמן כדי להכין ארוחה טובה לא? אז זהו שלא. פתרון מהיר ויעיל הוא לאכול סושי , בתוך מספר רגעים יש לכם ארוחה מהירה מזינה וטעימה. ואתם יכולים לחזור לעיסוק שלכם . יותר טוב מזה?

הפרקטיקה בסושי

מה שיפה בסושי זה הצורה החיצונית שלו, המאכל מורכב מדגים נאים אורז וירקות לבחירה כל זה מונח על דפי אצות שעוטפים באהבה את הסושי , אז גם אם אתם ממהרים או רוצים לנשנש משהו על הדרך , סושי זה המאכל הפרקטי ביותר שיכול להיות. בלי להסתבך יותר מידי כל המרכיבים מגולגלים יחד וכל שנותר זה להתענג על הטעם.

הדגים נאים בעינייך?

דגים יש להם ערך תזונתי גבוה הם עשירים בחלבון וחומצת אומגה 3 אשר חיוניות מאד לגוף האדם. הסושי מורכב ברובו מדגים נאים ובשילוב אורז וירקות יוצרים מאכל טעים ובריא ומזין. כדי לדעת אם אכן הסושי הוא איכותי צריך לבדוק את איכות הדגים וחשוב שהם יהיו טריים. הדגים הפופולאריים שמשלימים את מנת הסושי הם : ליבוט, טונה, סלמון.

מכיוון שמדובר בדגים נאים שלא עוברים תהליכי חימום שונים צריך להקפיד על עבודה נקייה ולכן לבדוק היטב מהיכן רוכשים את מנת הסושי, מקום נקי, עם רישיון עסק אם הדברים שיש להקפיד עליהם טרם הקניה.

סושי שומר על הגזרה

גברים ונשים כאחד שומרים על בריאות ומשתדלים לאכול במידה ואוכל מזין ובריא. סושי מכיל דגים, אורז וירקות מה שהופך את המנה למאוזנת ללא שומנים. ושומרת על אורח חיים בריא. טיפ קטן מומלץ לאכול את מנת הסושי באיטיות כך תרגישו שבעים יותר. מדובר על מאכל דל קלוריות מה שתורם לתזונה הבריאה שהגוף זקוק לו. כמובן שכדאי לאכול הכל במידה.

 

More
articles